Trimmad och fin

Hann inte städa hela skåpet, och putsa.. men allt annat typ :P

 

Red inte Ludde så länge, bara på travbanan 3 varv i skritt och trav.. han kändes trött så tyckte det var onödigt att jobba honom, utan det var bara långa tyglar och få honom gå frammåt :P

 

Trimmade sen Exets ben, blev stor skillnad! Satan va långhårig han blivit där xP Blev lite hackigt, men kunde inte bli sämre än vad det var innan, haha.
Sen red jag Exet med nova bettet, och barbacka.. kände inte så stor skillnad, han va fortfarande stark i traven och ville inte lyssna. Skritten va dock bra, men det var den förut också.. Men vi får se hur det blir. Nu hade jag ingen inspänning, så får se hur det funkar nästa gång. Om det inte blir bättre kanske jag rider med waterfordbettet, bara en vecka eller så, för att han ska sluta hänga sig fast i bettet

 

Nu sitter jag hemma, med en pizza i magen, och tar det lungt bara. Känner mig inte så pigg, hoppas det blir bättre tills imorn!

Före/efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback