Tack tusen gånger om!

Det må bara vara 3 kommentarer, men jag blev ändå så himla glad! Behövde verkligen att det skulle gå bra igår, med plåtningen, med tanke på hur dom senaste dagarna har varit. Är otroligt tacksam till er som orkar lägga ner tiden på att ge komplimanger och skänka lilla mig ett stort leende.

 

Carro: Jag använder mig av en Nikon D3000 och ett AF-S Nikkor 50mm, 1:1.5G objektiv (dvs ett fast 50mm, med minsta bländare 1:4) :)
Emmy: Tack!! Det är modellen, Ida, som har sminkat sig själv. Hon är superduktig! :) Håret gjorde vi dock tillsammans :P
Petra: Hahaha tack knäppo!

Kommentarer
Postat av: Carro

2012-03-12 @ 06:48:09
Postat av: Carro

Okej :-) skulle vara kul om du kunde lägga upp olika bilder från olika objektiv och skriva vilket ovjektiv du tycker är bäst för olika situationer :-)

2012-03-12 @ 06:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback