Sneakpeak

Har fotat Merakel och Milen, igen, fast denna gången i ridhuset. Hade fotolektion bara idag, så fick hoppa den för att göra det här jobbet.. inte för att min lärare verkade ha något emot det, snarare tvärtom (dvs han tkr det är asbra när vi får fotojobb)

 


Blev inte av att jag skulle rida Merakel, då hon va lite knasig idag.. men kanske blir av någon annan gång :) hon är riktigt fin! Men dom släppte henne i rihuset, fick några mysiga bilder :) Bjuder på en sneakpeak!

 

Snart ska jag iväg och rida med Malin :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Titta på bloggen, jag har svarat dig där! :)

2012-03-14 @ 20:46:25
Postat av: Nora

Titta på bloggen, jag har svarat dig där! :)



2012-03-14 @ 20:47:07
URL: http://ponnyjohnzon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback