Snea prioriteringar

Blev en halvtimme sen till skolan, men hade faktiskt hunnit om jag ansträngt mig.. Nu gjorde jag dock inte det.

Däremot så sprang jag som en dåre när jag skulle med bussen från skolan till stallet.. Skulle aldrig sprungit om det var bussen till skolan.

Jag prioriterar rätt snett, men det kan ju bero på att jag är skoltrött och att stallet är typ det som får mig att orka igenom dagarna.


Sitter iaf på bussen till Ekeby, ska rida ut på lilla Ludde :) får se hur långt jag hinner, om jag mockar till båda hästarna också. Ska nämligen tillbaka till skolan sen, har psykologin sen, men 5 timmars hål nu.
Åker ut sen efter psykologin och rider Exet :) haha de blir en konstig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback