"Nee, igen?"

Haha idag så väckte Sofie mig på samma sätt som hon gjort 3 dagar i rad nu.. genom att peta mig 3 ggr på armen och säga "Vi ska rida". Dock var jag så trött imorse när hon gjorde det, helt slut i kroppen och svarade, "Ne inte igen?".. hade så gärna legat kvar i sängen. Haha.

 

Men det är skitmysigt att rida ut, och vädret va fint idag också, förutom att de blåste lite.. Men min rumpa gör ont efter att ha ridit 9 gånger på typ 7 dagar :P haha
Men red först Elton idag, har var skittrött från början men när vi börja trava glömde han bort att han va trött xP Shit va han ville dra på idag.. Blev liiiite sur på honom men han e söt endå :P

 

Sen red vi isisarna, Arskur och Strokkur, i trollskogen :) hehe ne men de finns typ en asmysig skog där, försökte fota men det blev inte så bra :P Va mysigt

 

Lulla i skogen i all ära, men det ska bli skönt att rida ett seriöst pass imorgon.. tävling till och med :P
Trött Elton
Trött Varpo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback