Mistel idag

Röck manen, flätade man + svansen, och borstade Mistel idag. Tror hon var rätt nöjd över att bli ompysslad :) Brydde sig inte ett dugg när jag röck henne, men använde ryck-kniv, som jag typ älskar.. blev riktigt bra tkt jag :)

 

Imorgon ska flätorna rullas upp, hon ska putsas på tills hon blänker och hennes vita ben ska få torrschampo på sig. Inte så mycket att göra faktiskt, plus att jag startar så sent.. kommer nog hinna se många av mina polare när dom rider (y)

 

Sitter och pluggar programmet nu, ber min hjärna att minnas den.. inte för att det brukar vara något problem :) Wish me luck!

Halvvägs genom "grovköret", sen så gjorde jag den jämnare såklart :) Stor skillnad va? Och då tycker jag den endå är ganska lång fortfarande ^^

Överfull rycktväska? Det blev lite fullt när både mina vinnstborstar OCH magic brushen skulle i :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback