Ludde

Sitter på psykologin nu och bör väl plugga.. men min hjärna stänger av när jag är i skolan så de går inte så bra..

 

Blev iaf en skön uteritt med Ludde under håltimmarna. Skrittade halva slingan (den var snorhal och stenhård, så trav där låg inte på världskartan) och gick sedan ut på travbanan. Tog två varv i trav där, varsitt varv, men halvlånga tyglar. Han kändes inte så pigg så tyckte han kunde få springa och sträcka på sig lite. Sen tog jag ca ett varv i galopp, halva varvet i vardera galopp..

 

Ludde är verkligen en go kille, riktigt söt. Gick med öronen fram helatiden när vi va ute ^^ Glad häst iaf, det är ju alltid skönt :) Men tror han testade mig lite, för ibland så tvärnitade han när jag inte var helt med (i skritten).. men vet iof inte om det är något han brukar göra.. har ju inte ridit honom innan :P
Vad tycker ni om min lunch?

Hann inte fixa mer imorse så min lunch blev en dubbelmacka och lite pringles (hade de hemma.. mums!), är rätt så väldigt hungrig nu! Men ska kanske köpa något att äta innan jag åker ut för ridpass nummer 2.
Exet fick ett chips, men det var inte alls lika gott som dom med paprikasmak (kolla här), så den här spottade ut efter att ha smackat på det ett tag :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

hihi ja ludde kan göra sådär man måste verkligen rida honom hela tiden annars stannar han :p hihi

2012-03-06 @ 19:08:18
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback