Krasch bom brak.

Idag gick vi omkull, jag och Zetra... på bommar. Hur det gick till vet jag inte riktigt, och ingen annan heller.. men vi tror han snubblade på första bomen, och den rullar fram, så han "halkar" på den. Zetra brukar dra ner huvudet över bomserier, så han ramlade ju framåt såklart.

 

Jag hann typ tänka *Shit. Vi går omkull. Som fan. Kanske borde hoppa av*

 

Eftersom han ramla på näsan först så stälde jag mig bara vid sidan och hoppade iväg lite. Såg då Zetra ligga på marken med alla benen i luften, sedan hamnade han på sidan. Det låg bommar ÖVARALLT (hur nu det gick till) och han kunde inte sätta ner benen och ta sats så han kom upp. Han var ändå otroligt lugn och låg lungt tills han kunde klara av att ta sig upp.

 

Så det blev inte mycket rida för mig, skrittade runt honom i ridhuset tills dom andra var klara. Snutten, hoppas han inte gjorde illa sig<3

 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback