Känslan som infinner sig...

... när man inser att efter år av blod svett och tårar, så ska man äntligen debutera LA. Det kanske inte låter stort, men för mig är det de! Som jag har kämpat!

 

Kan säga att jag har sån otrolig tur som får rida Mistel, som jag känner mig otroligt självsäker på. Jag kanske inte får rida henne på lektionerna, men det spelar ingen roll, för det är ändå inte samma häst på lektion som på tävling. :P hehe

 

Så 100% fokus som gäller imorn! Även om jag egentligen är 100% ofokuserad på allt just nu så ska jag bara släppa allting imorn och bara vara där. Och absolut inte glömma min "pepp-halt" innan jag rider in på medellinjen!
Alla dom "svåra" delarna i programmet kanske inte är topp, men Mistel ska ändå gå fint och jag ska sitta fint och vi ska glida igenom programmet även om problem dyker upp. Det ska inte märkas.

 


Hoppas många är där och fotar så det förevigas :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback