Inte min dag

Vaknade upp 9, då jag hade planerat att gå upp, men mådde så satans illa så jag orkade verkligen inte.. Fick skicka ett sms till Lovisa och säga att den eventuella planen att fota henne och Brave fick bli uppskjuten.. tråkigt.

 

Sen somnade jag iaf om, vilket var skönt, men vaknade inte förräns 2 sen =  halva dagen borta. Och precis då ringde mor min och sa att Zetra var halt. Tjuhu..

 

Och nu ligger jag i soffan, mår inte lika illa men huvudvärk smög sig på istället. Lovley.

 

Hoppas ni kära läsare får en bättre dag än vad min lutar mot! Och lycka till imorn ni som ff får tävla. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Nora

Hoppas både du och Zetra blir bättre:) Kram<3

2012-03-17 @ 18:38:26
URL: http://ponnyjohnzon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback