Fina ridtravarpojken!

Idag va Exet fin! La padden under sadeln, tyckte att det gjorde skillnad, han sprang aldrig ifrån mig lxm som han kan göra annars :) Så det var bra.
Försöker helatiden hålla honom sysselsatt, så rider aldrig ett helt varv på fyrkanten utan volter, öppna, skänkelvikningar, halter osv.. just för att han inte ska hinna ta tag i bettet eller hinna springa ifrån mig. Det funkar väldigt bra! Skänkelvikningarna har verkligen blivit riktigt bra i skritten, och även i traven tycker jag - för höger så tappar han takten riktigt lätt, men försöker stötta honom så mycket som möjligt :) Jobbar på!

 

Exet kommer va så jävla bra när han är heeeelt igång, ser verkligen fram emot det! Längtar tills det är dags att börja jobba med galoppen också :D Han är så bra lilla Exet! Finast i världen<3

Städade hela skåpet idag också.. vad tror ni, har Lotta världens bästa medryttare? ;D haha!
Ne men älskar när det är ordning och reda (i stallet), så jag städar i skåpet så ofta jag kan :) haha

Har en asball app på mobilen - panorama. Hur ballt? :P

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vet redan att jag har bästa medryttaren =)

2012-03-21 @ 23:01:08
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback