Favorit<3

Red min favoritälskling idag, nämligen världens finaste Meja! Fattar ni hur lycklig jag blev när jag läste vem jag skulle ha? ^^ haha

 

Kände mig hemma på hennes rygg, även om jag kände mig väldigt för stor, haha.. Ne men hon gick väldigt bra, lyssnade riktigt bra också. Vi skulle göra halt efter ett räcke, vilket inte var något problem alls, duktiga tjej!
Sen hoppade vi två hinder, räcke och oxer, på medellinjen. Det gjorde hon bra, tyckte vi fick till bra avstånd och det :) Dock så fick vi (jag!) två stopp när dom höjde, och det var bara superklantigt av mig. Jag är ju van att hon räddar mig när jag tvekar (vilket inte brukar hända, men jag har typ helt tappat hoppningen för att vi inte hoppat så mkt på ett tag), dock så har "bandet" vi byggde upp under våra år tillsammans försvunnit lite, och hon har blivit försiktigare när hon kommer fel.. så när jag tvekade gjorde även hon det. Dumt av mig.

 

Annars är jag sjukt nöjd med lektionen, var glad över att sitta på älsklingens rygg igen, har verkligen saknat det. Hon är så sjukt possitiv, ständigt spetsade öron! Underbara ponny<3

Så söt!

Kommentarer
Postat av: gotlandsryttare Karro

sorry.. men vad var ett travbett (A)

2012-03-23 @ 21:15:51
URL: http://karroannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback