...

Emma frågade och ville gärna ha svar, ang Jansson..
Jansson togs bort igår. I måndags när vi var i stallet ville han inte äta och satt bara och tryckte bredvid, såg inte alls pigg ut. Vad jag förstått så har han varit hängig ett tag, och orkade helt enkelt inte längre.
Jag kan ju inte uttala mig för mkt om det, då jag bara snappat upp lite från andra, bla Lovisa och Lotta. Men jag kan säga att det kommer vara så otroligt tomt i stallet nu, han tog plats den där katten, en riktig personlighetskatt.

 

Så många gånger man äcklats av råttorna han käkat upp i stallgången, så många gånger man tagit ut honom från klubbrummet när han smitit ut. Kommer sakna det nu. Allas älskade tjockis Janne, han har funnits där så länge.
Vila i frid<3

 

Skickar lite extra tankar till Lotta och Lovisa, förstår att det måste vara otroligt tungt!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback