Att göra en en cirkel av en planka.

Det gick inte bra idag. Min stubin var milimeter kort, var 100% ofokuserad och irriterad. Zetra var trotsig och tog tag i bettet typ helatiden, vissa stunder svängde han till vänster när jag sa höger.. stark och stel, och som rubriken säger så var han som en planka.. men han gick rätt bra på bommarna, och lyfta ganska bra på fötterna. Tror ni han lärde sig nått sist?

Känns som vi har fastnat, Zetra och jag. Men det är klart när jag måste sitta 45 minuter och bråka tills han släpper, och vid det laget har så ont i kroppen så jag knappt orkar hålla i tyglarna. Jackie hade uppenbarligen inte ridit idag, tror inte hon gör det varje måndag längre, och han går ju inte på söndagar... så ja, ibland får jag lxm rida en Zetra som stått sen lördag förmiddag, hur kul låter det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback