Tvättat Exet

Haha det är illa när man blir påmind om att blogga xP haha

 

Ne men har inte haft tid, påriktigt.. Idag skulle jag haft ett fotojobb, men på grund av regnet var det ingen idé (vilket "kunden" själv påpekade). När det var konstaterat somnade jag om och vaknade typ klockan 2, jäkligt lyckat! Så det kändes inte som någon idé att kriga mig till Blåkulla för us-aktiviteten, eftersom jag säkert kommit dit när de va slut osv.

 

Men de slutade ju regna tillslut, och jag tog mig ut till Exet äntligen :) Jag tvättade honom idag, och han stod verkligen och njöt helatiden! Söthästen!

 


Precis lagom till att jag tvättat klart så tittade solen fram, huuuur härligt? Så vi tog en liten promenad (dvs jag antingen drog honom från gräset eller höll emot när han ville springa). Det märks att han inte gått mycket alls nu senaste tiden, sjukt pigg, så jag släppte honom lite i korallen vilket han verkade uppskatta ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback