Lite om er underhållare

Jag får ärligt talat skämmas lite eftersom jag inte bloggat något nu när jag lovat Marie att hålla ställning här. Men tänkte i alla fall berätta vem jag är eftersom jag antar att många av er inte vet det. 
 
Jag heter Malin och är snart 19 år. Jag bor i samma lilla "stad"/håla som Marie och har kännt henne sedan blöjan, men det var inte förns i 8:an (?) som vi blev tajta. Det är egentligen tackvare en fototävling på bildagboken, eller dayviews som det så fint heter nu för tiden, som gjorde att vi hittade varandra på rikigt. Vi har gjort ganska många roliga satyg tillsammans i våra unga dagar, kanske kan berätta om något av dem i ett senare inlägg. Någon som vill läsa om de? 
Nu tappade jag tråden igen... Jag har i alla fall två bruna ston som jag delar med min mamma. Den ena, Looisa, har ni sett ganska mycket här på bloggen men den andra damen, Super My, har inte visats lika mycket. My, som hon kallas, är förövrigt släkt med Maries medryttarhäst Exet. Coolt va?!
 
Bild1. Marie och Looisa Bild 2. Super My 
 
//Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför sluta du blogg på din blogg??
På myshowroom

2012-06-27 @ 23:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback