Klubbhoppning på Looisa

DET GICK SÅHÄR BRA!!! :D

 

60cm
Ett stopp på första hindret, det blev lite miss och jag mesred lite.. resten av banan flöt på riktigt bra :) Var väldigt väldigt nöjd!

 

70cm
Felfri!!! Det gick kanske lite fort med vi hade ett jädra flyt och de kändes sjuuukt jävla bra :D Kom 3a, dock var det bara 2 placerade men ändå :P

 

Sjuuuukt nöjd med dagen! Loppan skötte sig perfekt tyckte jag, och när jag fokuserade red jag bra! Haha hon tyckte det var riktigt kul verkade som, skruttan! :) Värsta lyckoruset efter att jag gick ut från ridhuset. Länge sen jag kände så!

 

Tack Malin och Ann för att jag fick låna eran underbara Looisa!

Foto: Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback