Minne #1

När jag skulle börja skriva om något minne med Marie så blev det helt plötsligt väldigt svårt. Vi har gjort ganska mycket tillsammans men jag har bestämt mig för att skriva lite om vårt andra och sista ridläger på Gannarve. 

Många av deltagarna från vårt första läger skulle tillbaks på samma läger som vi bokat, så redan innan lägret kände vi 4-5 stycken. Vårt ”gäng” var en rolig blandning av folk från olika delar av Sverige; en var från Östersund, tre från Linköping, en från Enköping och sex Stockholmare om jag minns rätt. Hela lägret var skruvat… vi såg till att en ridlärare fick sparken, några blev anklagade för att ha snott saker när sakerna i själva verket legat i ”ägarens” väska, spökkvällen slutade med att alla ”sov” i samma rum, vi gjorde om en låt som blev väldigt bra eller rolig rättare sagt, vi for runt i skogen och hoppade terränghinder.

När jag kollar på bilderna så längtar jag tillbaks till dom tiderna när man bara flummade runt och hade roligt.

Ja, vi var små fjortisar på den tiden 

Redan då gillade hon att fota i mängder


Vi gjorde världens finaste käpphästar...
Finbesök på ponnyridningen av Peter Jihde

Hopprädda Malin överlevde tack vare sin fina vita springare Geisha

//Malin

 


Kommentarer
Postat av: ellen :) <33

Eftersom ingen annan frågar så frågar varför blev ridläraren sparkad?? :)

2012-06-29 @ 23:31:10
URL: http://onedirectionnoveller.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback