Utebliven uppdatering

Fick tjockaste febern igår, mådde verkligen ruskigt dåligt. På det hade jag även huvudvärk, illamående och ont i hela kroppen. På grund av detta gick jag inte upp förrän vid 4 idag, och tog mig inte till stallet förrän vid 7.
 
Även om jag mådde betydligt mycket bättre på kvällen så kände jag att det vore korkat av mig att rida (ska ju trots allt provjobba imorgon, ville inte bli sjuk igen), så Exet fick gå i korallen idag :) Han var jätte duktig och lyssnade riktigt bra.
 
La fram en bom som han fick skritta och trava över, när han gjorde det utan att hoppa över så la dit en till bom. Där var han jätte duktig, lyfte otroligt bra på fötterna och kom bra på bommarna. La sen upp ena bommen på en sockerbit (lägsta) för att han skulle lyfta mer på fötterna.... Men Exet fick en knäpp xP Första gången hoppade han över båda, och alla andra gånger hoppade han förbi. Gick med honom över dom i skritt, då gick det bra, försökte sen springa över dom med honom, då hoppade han istället nästan på mig och skuttade sen runt i korallen som en vildhäst. Helt knäpp!!
 
När han lugnat ner sig tog jag tag i honom och skrittade över dom igen. Avslutade där och gick runt travbanan för att han skulle slappna av igen...
 
Haha undrar vad som hände i hans huvud där egentligen x)
Gammal bild från förra gången vi va i korallen, då var han också lite knäpp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback