Underskatta inte P&L sjukan

Igår red jag två hästar + cyklade + tog en kvällspromenad med malin, trots att jag fortfarande inte är kry sen jag var på P&L... igår mådde jag dock bättre, men idag gick det tillbaka till att vara döv, snorig och som gräddet på moset ser det ut som att jag konstant gråter. mums.
 
Så idag, när jag åkte ut till Exet kände jag att jag verkligen inte orkade rida honom idag.. så jag gav mig själv den här dagen till att vila, och valde att bara mocka. 
 
Imorgon blir det till att rida två hästar igen. Först ska jag rida Darwin (!!) igen och sen till Exet, får se i vilka ansträgningsgrader de blir ;P Tar med mig kameran, så kanske blir lite bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback