Sleten

Är sjukt trött, egentligen för sjuk för att röra på mig så mycket som jag har gjort och kommer göra idag.. 
 
Iaf.. cyklade till Exet, fixade och donade, och drog sen ut på en tur runt slingan i stav. Den är asbra, för den har många upp och nedförsbackar (en nedför är rätt läskig, då den är lång, brant och stenig). Exet verkade glad över att få komma ut, och riktigt pigg på hemåtvägen :)
 
Något som måste fixas är flugsprey, så inte benen far åt höger och vänster, konstant. Det är inge bra när han försöker sparka bort flugor i en brant nedförsbacke xP Puckogris.
 
Imorgon tar jag mig nog också till stav, men en annan "slinga" som går runt en skogsdunge. Asmysigt där :)
Asfräsiga mobilbilder (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback