Sen sommarkväll i stallet

Hade en sjukt mysig kväll i stallet. Älskar när man inte kollar klockan en enda gång, förrän man sätter sig på cykeln och trampar hemåt... kvart i 11 åkte jag hem, och det var lugnt och otroligt mysigt ute :) 
 
Red barbacka idag, inte hårt alls.. men han skötte sig ganska bra, förutom att han älgade på lite. Red med novabettet, men nästa gång tar jag nog det tredelade :P Känns rätt dumt att jag åker bort på onsdag igen, när han är på gång igen äntligen.. men men, får hoppas att han hålls igång ordentligt!
 
Får köra ordentlig igångsättning när jag kommer hem annars, för igång ska han! ^^
 
Lite trött var han dock innan passet.. syns det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback