Saknar knasbollen

Sitter och kollar bilder på mig och bästa Exet, vill dit nununu och pyssla med han! Men ska ge mig själv några dagar att återhämta mig själv, speciellt eftersom jag inte kan prata just nu :P
 
Har inte hört något om hur det är med honom och hans fötter, men jag hoppas på att det ska gå och sätta igång honom nu när jag är tillbaka. Nu i sommar tänker jag mest bara rida ut, dressyr på slingan och klättra. Vi ska ha kul, samtidigt som han ska ridas balanserat och kontrollerat. Thomas sa typ att vi ska mest fokusera på att han ska ridas balanserat, så tills den 27de så blir det att få igång honom bra och hoppas att Thomas ser en förbättring :)
 
Ska även få med mig ut Malin för att plåta mig och exet, har två idéer - en fin och en rolig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback