Så otroligt fin!

Halva slingan så bråkade Exet bara med mig. Trots att vi bara skrittade kom jag inte åt honom alls, blev ganska frustrerad.. han var lång, stark och bara plöjde på. Inte okej! Så jag bestämde för att rida honom lite på ängen där jag brukar galoppera av honom, göra volter åt båda hållen i olika storlekar. Då släppte det lite och jag började trava, och saaaatan vad fin han blev!! Både följsam och mjuk!
 
Låter kanske lite konstigt, men allt släppte på någon minut och jag kunde lätta som fan i handen och han jobbade verkligen. Fan vilken känsla! Svårt att förklara, men han jobbade verkligen igenom hela sig! Gaah så duktig!!!!
 
 
Nu är Fell här, tjejkväll blev det lite random :) Käka glass, äta chips osv. Göttgött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback