Peace and Love 2012

Fyfan va kul jag haft den här veckan! 

Så fina människor, så bra band och helt sjukt jävla kul!! Jag har flängt runt mellan så många camps för att kunna umgås med så många som möjligt av dom jag känner xP'

Jag bodde på lugna campingen, med Rambo och hans polare (och ngr fler), vi var väl typ 10 tält eller nått.. så goa människor! Träffade Linnea från klassen och hennes kompis Mulle, som flera undrade om hon va min syster (?) haha :P Gustaf, fells barndomsvän, och Adam var jag mycket hos.. Lika fina dom ^^ Hängde en gång hos PM som jag känt se lågstadiet, och var mycket sitsta halvan hos Fallis från klassen.. 

Alla är så glada, man pratar med så många, lär känna så många nya och ja.. det är så underbart!

Mina arbetspass var rätt chill också, sista natten va dock dryg eftersom det var på lugna Delux-campingen, och där var det dött.. så medans mina  fina vänner fakkade ur så vaktade jag toaletter ;/ de va tråk.

och KENT (!!!) var helt underbara! Och Simple plan.. och så många mer. Kan typ dö lycklig nu! Haha seriöst, Nicolai (som jag jobbade tsm med två nätter) fick Kents plektrum (jag kommer inte ihåg exat vems det var, men iaf, skitsnyggt plektrum!)

JAG VILL TILLBAKA!!! Fysiskt är jag glad att vara hemma, men psykiskt skulle jag vilja ha en vecka till! Usch och fy vad bra jag mår när jag är där. Ett år kvar tills nästa gång.. räknar ner!


Dom jag jobbade med första natten - Lina och Nicolai :) Lina bor i tyresö, så vi ska försöka träffas någon gång snart!

Tisdagen - fortfarande fräsch!

Älskvärt väder! Bilden togs bara några minuter innan blixten slog ner (inte på lugna campingen) och 17(?) pers fick föras till sjukhus..

Hur söt? Lille Adam

Hehe Grodan tyckte uppenbarligen inte om alvedonen som smälter i munnen, som han fick av mig

Där vi pilen var vårat camp

Dada Life

Stortlek 49 vs. 39

Simple plan<3

Världens bästa människa som skjutsade mig heeeeela vägen hem från Borlänge. Tack!

Magnus Uggla

Lars Winnerbäck

Slagsmålsklubben

Mumford & Sons

Bitch please, I'm fabulous


Chillhäng i Viktors bil

Alex Schulman

Markus Krunegård

KENT!!!!!<3333

"Vi behöver någon liten!" Kollar mig omkring och inser att resten av gänget jag hängde med var killar... oh fuck. Men de va askul! xD

Ihoppackning.. fett sorgligt. Usch, de va inte kul å säga hejdå till alla
Fina fina plektrumet... tycker inte om Nicolai... jag fick inte köpa det från han x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback