Och så var det slut..

Nu ligger jag hemma hos Sofie, helt slut, efter 4 dagar på Sindarve. Det har varit kul men kort, fast kanske bäst så eftersom vi tanter blir lite kännsliga nu på äldre dar ;)
 
Har egentligen inte så mycket mer bilder att visa, rörde inte ens kameran dom 2 sista dagarna.. dels pga regnet och dels pga att jag inte vill lägga ut 1000 likadana bilder :P Men men, har bilder från när Sofie löshoppade Wonder, kanske lägger upp något sen, om bilderna ens blev bra..
 
Nu ska jag återhämta mig lite, kommer förmodligen inte ha så mycket att blogga om, vilket lär märkas.. Önskeinlägg är självklart välkomna, men eftersom ni fina läsare är så dåliga på att visa att ni faktiskt läser, så tror jag inte någon kommer kommentera. Puss på er.
 
Hahaha sjukt fräsig bild från hoppningen idag.. vi kom lite fel på hindret, tror ni inte?
Men Meja kämpade över, skruttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback