Markarbete och Tömkörning

Markarbetet tyckte Meja var kul (jag med för den delen), det kändes! Sjukt kul att sitta på hennes rygg igen, fina tjejen. Älskar kännslan när man sitter upp efter en sån lång tid utan att man ridit hästen, och känna sig som hemma, veta vart knapparna finns och sånt.. underbart! 
 
Efter lunch, en liten utflykt till stånga osv, så var det tömkörning... ingenting jag längtade till precis, tömköra kan jag göra hemma, och jag känner att jag inte betalat för att tömköra.. iaf inte när det bara är fyradagars-läger. Men ah, man får väl le och vara glad?
 
Oavsett hur kul det var eller inte, så gick det väl bra. Krusidull som jag och Sofie hade var så duktig så :) Finns massa bilder, men jag orkar helt enkelt inte fixa dom nu! Får se när dom kan tänka sig att dyka upp..
 
Ni kan dock få en liten snabb bild, från när jag tömkörde.. typ första stegen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback