Lite sånt osv.

Den här dagen kändes sjukt kort, till skillnad från igår!
 
Först ut var dressyrlektion på Gry, gick väl bra antar jag.. Får se om någon klickade några bilder på oss, så KANSKE ni får se. Hade spö med mig denna gång, och hon blev automatiskt mer frammåt, utan att jag behövde använda det, vilket var skönt :)
 
Efter lunch var det uteritt, på Banditen :) Meja fick vila idag för hon verkade inte så pigg igår, var nog skönt för henne! Bandit kämpade på, det gick inte fort men det blev många steg ^^ I slutet så kände man hur orken tog slut och han skrittade väääldigt långsamt :P
 
Ni får lite graciösa bilder på mig från tömkörningen igår, för har inga aktuella bilder från idag :P Bjuder på dessa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback