Kvalitetshäng i stian

Stian är då det rummet jag och Sofie bor i, och det passar väl bra till oss grisar? :)

Dagen började med (efter frukost och hämtning av hästarna) ett dressyrpass, då red jag Gry (som ni kan spana in nedan, översta bilden), och vet inte riktigt hur jag ska säga att det gick... ska inte säga att hon är seg, snarare så att det inte kändes som att hon hade så mycket ge i sina steg :P Venne riktigt om hon är min typ av häst, men det kommer säkert gå bättre nästa lektion :)
Efter lunch osv så var det uteritt, då red jag världens finaste - Meja! Tussan, vad jag har saknat att rida henne<3 Det var iaf supermysigt, härligt väder och så :)

Nu ska jag ut och fota fölen litegranna, och Sofie när hon rider en annan häst, Wonder tror jag hon heter - inte fjording :)

Bjuder på dagens första bildbomb

Gry

Meja

En av deras hingstar - Lordi (?)

Barnarbete? Mocka sten e ju lagom kul liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback