Jag vill slå den här dagen i ansiktet.

Asdåligt humör är jag på, verkligen dåligt. Stackars Felinda fick stå ut med mig och mina svordommar. Starkt av henne! Pallar inte berätta men jag har mer otur än jag förtjänar! Inte okej!
 
Har i alla fall käkat thai med Fell (thaivagnen vid preem i vh), lekt på en longboard och handlat mat (vuxenpoäng?). Smartisen Marie behövde inte heller få ont i ryggen av kassen, den fick åka bräda! Såg säkert sjukt roligt ut, men var riktigt bekvämt att bara rulla den bredvid sig ^^
 
Den här dagens kändes verkligen onödig! (förutom det faktum att jag faktiskt varit med fina Fell, och ätit Phad Thai)

Utväxten ska bort ikväll! Usch va fult det är!

Kommentarer
Postat av: sveriges största hästblogg

vill du vara med och tävla om att bli sveriges största hästblogg 2013? Gå in på www.sverigesstorstahastblogg.se och anmäl dig och din blogg.

2012-07-22 @ 20:59:23
URL: http://www.sverigesstorsthastblogg.se
Postat av: Jessica

Svar:
Klänningen kommer ifrån Bikbok :)

Tack för din kommentar!
Kram

2012-07-23 @ 09:45:00
URL: http://mylifebyjessica.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback