Hemma innan regnet

Det började ösa ner en kvart efter jag kom hem. Kan ju inte säga i ord hur glad jag är över att jag fick åka med Krånghed till Tungelsta! Skulle vart blöt som en dränkt hund just nu annars.. om jag ens hade varit hemma än. 
 
Jag klarade inte av att rida Exet speciellt mycket idag. Han var superstark, och jag hade inte kraften att bråka med honom tills han skärper sig. Det gick bättre efter ett tag, försökte mest få med bogarna i volterna, det var stor skillnad efter massagen.
 
Ligger hemma med feber och illamående nu. Måste äta men tanken på mat får mig att vilja springa till toan och spy.. det ända jag kan tänka mig äta är Ravioli, ååååh vad gott det skulle vara! Tror ni vi har det hemma eller? Nä.
Mmmmmh Ravioli! Någon som har hemma och vill komma förbi? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback