En dag kvar

Imorgon åker jag hem, tragiskt nog.. men det är nog bäst att komma hem till verkligheten igen, och till de fina människorna och hästarna som finn där :) 
 
Norlie & KKV var iaf riktigt bra, men jag hade mer än gärna sluppit alla fulla människor där. Jag vet inte vad som är värst, en tjock jävla gubbe (dvs över 25) tryckendes mot en, eller ett par bröst upptryckta i nacken och svettiga händer på ens axlar. Nej usch. Ställde mig och svor och skrek på folk större delen av tiden "JÄVLA STOCKHOLMARE" var tydligen något som jag svor fram också.. stolt över sin hemstad?
 
 

Denna dag har dock inte varit så aktiv..
Wonder kom hem till Sofies stall, jag har fotat dom där fulsöta kaninerna, vi har letat efter sofies försvunna hjälmar (ännu ej funna) och nu väntar vi den efterlängtade Pizzan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback