Varför?

Varför har man så man ska begranska bilderna innan dom publiceras? Jag förstår verkligen inte det.. Jag gjorde så när jag hade ngn länktävling, men skulle aldrig ha det nu. Är inte orolig för dryga kommentarer, och om det kommer en så säger det mer om den personen än om mig.
Jag skulle inte heller ta bort dryga kommentarer, känns bara töntigt, eftersom jag inte tar åt mig av dom. Alltså... eftersom jag inte tar åt mig så kan dom ju lika gärna ligga där och visa vilka idioter det finns som vill trycka ner folk.
Och om det finns en kommentar man inte vill ska finnas på bloggen så går den ju att ta bort..?!

 

Men till saken. Varför har man modererad blogg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback