Tävlingssugen!

Assååå, vad jag vill tävla. Hoppning OCH dressyr! Verkligen sjukt sugen på att tävlingarna sätter igång ordentligt. Vill hoppa Zetra igen, för det gick så sjukt bra på tävlingen den 23december. Och jag vill rida ett dressyrprogram, känna av hur jag ligger till i dressyren. Att bli bedömd och bli uppväckt, inse att jag har saker att förbättra.. men även få belöning för sitt slit och arbete. Tycker ju självklart bäst om belöning. Haha.

 

Fast det som suger med dressyr är vissa dommare. För vissa är rättvisa, medans andra kan vara sjukt orättvisa och snåla. Finns till och med dommare som nedbedömmer för att dom inte gillar hästen. Tycker om dom rättvisa, men inte FÖR snälla.. tycker det är bra när dom klarar av att vara både och :)
Men iaf, tävla vill jag!


Kommentarer
Postat av: Lotta

vi får se till att exet kommer igång ordentligt så du kan tävla sen =)

2012-01-22 @ 00:52:14
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback