Stockholmscup på Enskede

Som jag sagt så förlorade vi idag, men det var ruskigt nära asså! Hade varit härlig med en vinnst, men alla i vårt lag red riktigt bra och det var riktigt jämt!

 

Jag red ett übermysigt sto som heter Trinity. Hon var stadig i huvudet och taktet, och riktigt bekväm att sitta på i allmänhet.
Framridningen kändes riktigt bra, men av någon anledning blev jag galet nervös när jag gick in på banan, och spände mig lite. Slarvade lite i serpentinerna, fick travinslag på skrittökningen (hon började bajsa och tappade takten totalt, så jag försökte fixa det, men gick inte så bra), och sen fattning, tidigt avbrott i högergaloppen. MEN! I överlag är jag super nöjd :)
Slutade på 64,83% och fick till och med bättre än andra ryttaren (hahaha 1 poäng mer, men det blundar vi för ^^)

 

Kan ju även säga att jag fixade sitsen idag! Skönt att vara tillbaka på banan :)

Hahahahaha asså vad gör jag?

Foto: Malin Roos
Tack Malin för att du följde med och fotade idag :)
Tänkte lägga upp lite bilder på Sara, Therese och Caroline också, från mitt lag :) Fotade även när Ponnylaget red, så ni får nog se liiiite bilder därifrån också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback