Promenad runt slingan - bildbomb

Idag så skrittade jag halva slingan med Exet, gick med honom till hands och han skötte sig riktigt bra första halvan :) Nästan lite seg.. Sen på hemvägen blev han såklart starkare, men det va inga problem tyckte jag :P Var mysigt att gå med honom, och det var inte så kallt då jag fick röra på mig rätt mycket ^^ Men det var halt, så det är tur att Exet är lydig och inte springer iväg :) Halkade några gångert dock..

 

Skrittade med Therese, som är ny i stallet (rider även på Blåkulla), hon red sin foderhäst Izor. Riktigt söt liten sak :)
Exets flickvän Lady tyckte min mössa var mycket intressant
Nya ponnyn i stallet, Izor. Och Therese Nolkrantz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback