Måste tillägga en sak...

... ang inlägget om mål och framtiden.

 

Folk som sätter höga mål och når dom, är sjukt imponerande enligt mig, även om jag inte sätter sånna mål själv. Att klara av att utföra det man verkligen vill är något jag ser upp till. Ville bara tillägga det :)

 

Vill också tillägga en sak till - att jag har ett mål i livet. Det är ett otydligt mål, men någonting jag vill. Jag vill kännas till, jag vill att folk ska veta mitt namn och veta precis vad jag gör. Det spelar inte någon roll av vilken anledning, ridningen, bloggen, foto, kanske till och med designa ridsaker. Det spelar ingen roll vad.
Jag vill att folk ska veta mitt namn, veta vem jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback