Ingenting

Idag ska jag icke handskas med hästar, och kommer därmed inte ha så mycket att skriva om, men för mina älskade läsares skull tänkte jag hitta på någonting :) ska även fortsätta på schabraket, vill bli klar med första sidan!
Imorgon tänkte jag ta Exet, har dock inte pratat med Lotta än, så det är bäst att göra ^^ tänkte rida lite lätt, barbacka. Vi ska rida dom här dagarna innan vet. kommer , eftersom han vilat så länge.. Låter kanske elakt, men om det vore så att han har ont så är det dumt att han vilat bort det och att det då inte kommer synas när vet kommer, och då blir friskförklarad och istället får gå och ha ont när vi sätter igång honom.,
Ni fattar vad jag menar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback