Imorgon ska jag fokusera!

Nytt besökrekord, men jag har ingenting att blogga om. Det är så man behåller läsare. Eller? ^^

Ne men ah... Är sjukt taggad på hopplektion imorn! Förra veckan var det markarbete, vilket betyder hoppning imorn! Det gick så bra på tävlingen 23dje December, så vi får se om känslan sitter kvar.
Framridningen ska jag minnas känslan från förra veckan, då han hade sådär bekvämt låg form och inte drog upp nacken och krulla ihop sig för att slippa jobba på riktigt. Så vill jag känna igen innan jag börjar hoppa. När vi väl börjar hoppa måste jag komma ihåg att våga sätta mig tillbaka, ta tag i honom, och hinna bli klar innan hindret.

Sen så även små saker med min sits. Blicken upp, följa med mjukt över hindret osv osv. Något som är viktigt med Zetra, ang sitsen, är att inte låta honom skjuta ur en ur sadeln, annars är det stor risk att flyga av.. Det vill jag inte :P Han kan hoppa lite med ryggen, om han kommer fel, och om jag inte är med på det så hamnar jag 2 meter ovanför sadeln ^^ haha

Ska fråga om mamma kan filma, hoppas det :)


Kommentarer
Postat av: Emmie

Antingen så hade hon en mörkbrun häst med ludd på nosgrimman, marinblått schabrak med beige fläta som kantband och kavaj å sånt oxå marinblått,

eller så hade hon en brun häst med öronen slickade bakåt, samma utrustning där med, utom tränset... ;)

2012-01-09 @ 07:03:18
URL: http://livingtheedream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback