Hektisk kväll för min del

Har kanske glömt att säga att jag ska rida Hero idag och imorgon? Har glömt lägga upp min veckoplanering, har gjort den men har inte tänkt tillräckligt långt till att lägga upp den ^^

 

Men iaf. Idag slutar jag halv 5, och kommer vänta på mamma så hon kan skjutsa ut mig till Ekeby. Ska börja med att mocka och fixa maten till Hero, sen ska jag rida honom. Vet inte än vad jag ska göra, men typ känna lite på honom och försöka hitta honom lite :) Sen beror det ju på hur mycket folk det är i ridhuset, vadjag kan göra.

 

När jag är klar med Hero ska jag stressa till Exets stall, kvällsfodra där och sen mocka åt Exet. Lotta har kvällsfodringen egentligen, men hon bad mig ta den. Så jag får väl stressa lite.. Mamma skulle komma och hjälpa mig också.
Det är faktiskt första gången jag tar ett "pass" på Ekeby. Men kvällsfodring kan ju inte vara så svårt.
Hero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback