Dagens kännsla var oslagbar!

Asså åååh vad jag älskar att rida MP! Sitter upp och känner mig hemma, det klickar lxm.
Dagens lektion var verkligen en Ego-Boost för mig!

 

Egentligen, i lilla landet lagom, kan man ju inte skriva som jag gjorde förut ("gick SÅ JÄVLA BRA"), och det är ju speciellt förbjudet med versaler. Men nu bryter jag mot alla regler och delar med mig om hur nöjd jag (och min ridlärare) var efter lektionen.
Sitter upp på MP, som jag inte ridit sen i höstas, och jag ba känner på mig att det kommer gå bra. Och så gör det de! aaah!
Visst, jag kanske inte fixade skänkelvikningarna första gångerna, men det gjorde ingenting eftersom det vara var första gångerna. Och visst, hon kanske kan rusa lite i galoppfattningarna, men hon bockar aldrig med mig länge i fattningarna och det är så sjukt underbar! Vi har verkligen hittat varandra. Underbart!

 

Och sitsen var absolut inge problem på henne, hon är så bekväm att rida på. Fick massa beröm från Lotta, sa till henne att jag verkligen jobbat på sitsen och fick tillbaka "jaa, såg väldigt trevligt ut!" Fattar ni känslan eller?

 

Kärlek till MP!
Om hon hade varit 20 cm större bara. Fan att jag är för gammal! Iof så tyckte inte Lotta att jag såg för stor ut, skönt!
Men kanske startar henne utom tävlan några gånger i vår :) Vore verkligen kul. Jag tävlar ändå bara mot mig själv :)


Foto: Louise Persson (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback