Dag 17 – Vad jag vill bli när jag blir stor

Haha vaf*n? Bara massa frågor jag inte kan svara på? Inte okej ^^

 

Nej men det lutar ju mot fotograf just nu, eller till och börja med assistent. Jag VÄGRAR hamna på typ konsum, eller i ett kontor. Aldrig i livet! Måste få röra på mig.

 

Haha men ah ne, det här är ju så svårt för mig att prata om då jag inte vill spika min framtid. Men skulle va näjs att jobba som Fotograf :)

 

Jag och min fina kamera Melvin.. har dock "växt ur" den, ska inskaffa mig en ny när jag har pengar till det.. hoppas på mycket cash i studentpresenter :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

sv: hela tränset är cob :p behövs typ bara ett hål extra så funkar de =)

2012-01-27 @ 14:45:30
URL: http://sportryttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback