Dag 08 – Någon jag saknar

Det finns många jag saknar, för många. Djur som människor. Finns många jag saknar som inte längre vandrar på denna jord, men även folk som jag inte längre träffar, eller bor för långt bort. Det är svårt att välja någon specifik.

 

Men jag känner endå att jag inte vill skriva ett dystert inlägg, så jag tänker skriva om en person som jag inte kan träffa så ofta på grund av att hon bor 3 timmar bort, på en ö vid namn Gotland (om du läser detta vet du redan vem du är).
Tjejen jag pratar om är en sjukt go person, som man inte har haft en tråkig stund med. Skrattar så mycket när jag träffar henne, så att jag får världens magrutor. Haha.
Vi lärde känna varandra på ett ridläger för 2,5 år sen, och hållt hyfsad kontakt sen dess. Fast kanske inte ens hyfsad, den va rätt dålig ett tag. Kontakten asså. Sen så, rätt så impulsivt, så bokade jag resa till Gotland och bodde hos henne några dagar. Roooolig jävla vecka!
Sen så har hon även hälsat på mig och kontakten är ju sjukt mycket bättre sen min impulsivresa :P

 

Men nu är det ett halvår sen vi sågs, och jag saknar min goa gotlänning, Sofie Jonasson, så mycket! Och jag vet att hon har det lite jobbigt i sitt stall där på Gotland just nu, så jag vill bara säga att jag tänker på dig, och hoppas att allt blir bra!

 

Och Sofie, om 7 veckor bör du hålla utkik vid horisonten, för om det går som jag vill så kommer jag stå där på båten, luta mig mot relingen, håret fladdrandes omkring mig och med armarna rakt ut (som i titanic).


Kommentarer
Postat av: sofiiiiiiiiiiie

men ååååååh MARIIIIIE. JAG SAKNAR DIG MÄ <3 och åh vad söt du är!

haha, om sju veckor ska jag stå där, vid hamnen och vikna åt dig när d kommer, kommer dock bli ganska failat om du göt en titanic själv ..men ååååh så jag LÄNGTAR :D PUSS PÅ SIG FINIS <3

2012-01-19 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback