Vem får man sitta på idag då?

Det är ju dressyrlektion idag, och jag vet inte riktigt vem jag hoppas jag står uppskriven på. Vore asbra att rida Mistel för Eckers, men jag venne.. en paus vore ju kanske bra och så, men iof så rider vi mer "fritt" på Lottas lektioner, så det vore bra för att bygga upp en strategi tills på Söndag...
Men jag gillar att rida ponny, faktiskt. Synd att lilla söta MP inte går just nu, för tycker verkligen om att sitta på henne. Har aldrig klickat så bra med en ponny i dressyren förut, lilla fina ponny.

 

Vet att hon inte är så omtyckt bland många, men för mig är hon guld. Visst, hon sparkade mig så jag inte kunde gå ordentligt i flera dar, och hon kanske visar huggtänderna mot mig ibland med. Men jag ser igenom det där, hon kan vara så otroligt go. Fan att man ska vara så gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback