10 minuter bra..

Är skitnöjd med sista 10 minutrarna.. men innan des var det väldigt spänt och stelt, så är inte helt nöjd med dagens lektion. Men satt till större del och bara tänkte på min sits. Haha asså shit va ont det gör i vaden när jag har tårna rätt, snacka om att man byggt upp fel muskler.
Dino var väldigt spänd från början, och inte alls lika sammarbetsvillig som förra veckan.. men som vanligt var han fin i galoppen :)

 

Vi galopperade över två bommar, ett språng emellan, och sen så fortsätta i galopp i öppna. Riktigt rolig övning :) Sen så körde vi i trav, halva långsida öppna, en liten volt och resten av långsidan i sluta.. haha shit va svårt jag hade att koncentrera mig på övningen, just för att han inte ville sammarbeta och var så stel. Men i slutet funkade det ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback