Nytt i menyn

För er som uppskattar snygga bilder - på hästar!
Det blev för komplicerat med fotohemsida för hästbilderna.. så jag fick den geniala idén - En underblogg till 4ben med ENDAST mina hästbilder. Så tycker du min blogg är dötrist och skiter i hur mitt hästliv ser ut (hoppas dock ingen tycker det.. Haha) så kan du klicka dig in på den istället och bara se mina hästbilder.

 

Jag utbildar mig faktiskt till fotograf, och kan faktiskt med rätt kalla mig fotograf (Så jag är ingen såndär som fått en dyr kamera och därmet tror sig vara fotograf... men misstolka inte, man behöver inte utbildning.. bara det att det är för många som kallar sig fotografer) Ni kan alltså hitta bilder med kvalite!

Ni hittar länken till fotobloggen i menyn, eller så memorerar ni in adressen:
http://ettbenivarjehorn.blogg.se/foto
(Headern där är, fyi, bara tillfällig...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback