Gelpaddar

Jag köpte ju ljusgula lindor, som ni kanske minns, och det är ju kombinationslindor (fleece och elastisk). Dock är fleecen väldigt tunn, och jag känner att jag vill ha padd under om jag ska använda dom.. dock har jag så svårt för vanliga paddar, för det känns som att dom blir klumpiga, är oftast för stora och dom lägger sig ju inte "plant" runt benen.
Sen så läste jag någonsans om nån som hade gelpaddar, och blev väldigt intresserad, så nu har jag suttit och försökt hitta åsikter om dom... vilket jag typ inte gjort. Det enda jag hittade var detta:

 

"Jag tycker gelpaddarna är bra, det blir inte alls lika knöligt som med "vanliga" paddar. Dessutom är de lagom höga så man slipper vika och hålla på. Det känns som att de ger ett bra stöd och har dessutom små hål i sig som ventilerar."

 

Låter ju bra...
Någon som har egna erfarenheter av gelpaddar?

 


 

Dessa kostar typ 150kr/paret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback