Duktig häst

Red ju Exet idag, slapp mocka då Lotta också varit ute idag, riktigt skönt :)
Red kanske 40 minuter, jobbade väldigt mycket i skritten, skänkelvikningar, halter och efter ett tag rygga. Exet vågar ta för sig i skänkelvikningarna och kan korsa riktigt ordentligt :) måste påminna mig själv sen när han är igång att fortsätta jobba såhär mycket i skritt också, det är ju lätt att man glömmer skritten, den är ju också lika viktig.

Men han var väldigt fin och lydig idag :) han är så rolig, man sätter på inspänning och så vet han vad som gäller, den behöver inte ens va lite spänd ^^

När jag väntade på skjuts hem så stod jag och kammade hans man skitlänge, varför vet jag inte.. Men kammade tills den låg perfekt. Snacka om snygg man han får då! Och den låg kvar så heltiden jag var där sen... Kan säga att hans man aldrig ligger still annars xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback