Dagens ridpass

Inlägget försvann -.-
Men Dino gick bra idag! Han var lite stel och så i början, men efter galoppen (som är underbar på honom) så släppte det :) Han är rolig att sitta på den där ponken :)

 

Lotta hjälpte mig även mycket genom att påminna mig om att inte rulla fram axlarna som jag lätt gör.. och hon påpekade även min högerfot, vill gärna peta ut tårna, trots att jag vet om det själv så tänker jag inte så mycket, då jag försökter tänka mer på tex händerna. Men hon berättade att i längden kan det vara jätte dumt för höften, så ska försöka tänka mer på det :) Lotta är så bra, för hon påmminer en om ens "svagheter" men i en lagom mägnd, lxm vissa tränare öser allt på en gång...
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback