Dag 38 – En färg på hästar jag gillar

Jag har fått en kärlek för gråa hästar... det är så otroligt snyggt och dom sticker alltid ut lite. På tävlingar så kan man stirra sig blind på fuxar, bruna och mörkbruna hästar.. men kommer det in en grå häst så fångar den genast min uppmärksamhet.

 

Dino är ett bra exempel på det, han är ruskigt snygg (och han vet om det), han syns verkligen på tävlingarna :) Om jag sitter och önskebläddrar på hästnet har det på senaste tiden nästan bara varit gråa jag har klickat in mig på.. haha vet inte varför. Ett tag önskade jag att ha en mörkbrun, sen så fuxar (vilket jag fortfarande älskar grovt).

 

Dessutom så passa gråa hästar i princip alla färger.. Vit, rött, brunt, grönt, blå osv :P
Hittade en grå häst på hästnet som jag föll för, så otroligt snälla ögon och snygg kropp. Mamma?

 


Lånade bild från Lovisa.. fattar ni vad jag menar när jag säger SNYGG?

Kommentarer
Postat av: Danielle

Den färgen är helt underbar, kolla in på våran blogg senare ikväll så ska jag visa min kompis häst.. Helt underbar!!



Sv: Tack så mycket, föll för den bilden med :D

2012-02-18 @ 21:43:11
URL: http://frysmarkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback